Performanță.

Experimentați AMG Driving Performance cu toate simțurile: în noul model AMG GT Roadster.

Mercedes-AMG GT C Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.9 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 293 - 292 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

Modele


Aflați mai multe despre modelele Mercedes-AMG GT Roadster.

Modele


Aflați mai multe despre modelele Mercedes-AMG GT Roadster.

  • Mercedes-AMG GT Roadster

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Modelul Mercedes-AMG GT Roadster îmbină perfect stilul de viață cu sportivitatea. Cu viteza maximă de 302 km/h și accelerarea de la 0 la 100 km/h în 4 secunde, îmbină performanța maximă și eleganța unei croaziere. Trenul de rulare sport AMG, sistemul activ de control al aerului și interiorul valoros alcătuiesc elementele esențiale ale modelului Mercedes-AMG GT Roadster.

    Imaginea prezintă partea frontală marcantă a modelului Mercedes-AMG GT Roadster la viteză maximă.
    Imaginea prezintă modelul Mercedes-AMG GT Roadster din perspectivă aeriană.
    Imaginea prezintă modelul Mercedes-AMG GT Roadster din perspectivă laterală cu soft-topul deschis.

    350 kW (475 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Putere nominală

    Până la

    630 Nm

    Cuplu

  • Mercedes-AMG GT S Roadster

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Performanța oricum remarcabilă a modelului Mercedes-AMG GT Roadster cunoaște o nouă îmbunătățire cu modelul GT S. Trenul de rulare AMG RIDE CONTROL este reglabil în trei trepte – de la confortabil la rigid sportiv. Modelul Roadster ajunge de la 0 la 100 km/h în 3,8 secunde și poate atinge o viteză maximă de 308 km/h.

    384 kW (522 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Putere nominală

    Până la

    670 Nm<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Cuplu

    Imaginea prezintă partea frontală marcantă a modelului Mercedes-AMG GT S Roadster în plină viteză în curbă.
    Imaginea prezintă partea din spate marcantă a modelului Mercedes-AMG GT S Roadster în timpul nopții pe stradă.
    Imaginea prezintă modelul Mercedes-AMG GT S Roadster în vedere laterală, cu ușa șoferului deschisă.
  • Mercedes-AMG GT C Roadster

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster este modul cel mai intens de a experimenta un automobil sport. Farmecul nemărginit al șofatului cu autovehiculul decapotat și performanțele formidabile asigură o stare emoțională pură. Cu viteza maximă de 316 km/h și accelerarea de la 0 la 100 km/h în 3,7 secunde se orientează direct spre limitele abilităților de conducere. Printre elementele esențiale se numără direcția AMG pe puntea din spate, trenul de rulare AMG RIDE CONTROL și spatele lat.

    Imaginea prezintă partea frontală marcantă a modelului Mercedes-AMG GT C Roadster la viteză maximă.
    Imaginea prezintă interiorul modelului Mercedes-AMG GT C Roadster.
    În imagine, modelul Mercedes-AMG GT C Roadster în plină viteză.

    410 kW (557 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Putere nominală

    Până la

    680 Nm<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Cuplu

  • Mercedes-AMG GT R Roadster

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Modelul Mercedes-AMG GT R Roadster reunește designul expresiv cu Open-Air-Lifestyle. Cu motorul V8 biturbo de 430 kW (585 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>, cu trenul de rulare adaptabil cu direcție punte spate activă, cu aerodinamica activă și cu structura ușoară, modelul limitat la 750 de exemplare reprezintă noul vârf de lance al performanței exclusive.

    430 kW (585 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Putere nominală

    Până la

    700 Nm<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Cuplu

    Imaginea prezintă modelul Mercedes-AMG GT R Roadster.
    Imaginea prezintă modelul Mercedes-AMG GT R Roadster.
    Imaginea prezintă modelul Mercedes-AMG GT R Roadster.

Mercedes-AMG GT Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.1 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 279 - 274 g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.9 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 293 - 292 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

Performanțe de rulare


Atunci când condusul devine un eveniment.

Indiferent dacă e vorba de motor, tren de rulare sau transmisie – modelul Mercedes-AMG GT Roadster este proiectat pentru performanțe maxime.

Performanțe de rulare


Atunci când condusul devine un eveniment.

Indiferent dacă e vorba de motor, tren de rulare sau transmisie – modelul Mercedes-AMG GT Roadster este proiectat pentru performanțe maxime.

Descoperiți propulsia și dinamica de rulare a modelului Mercedes-AMG GT Roadster.

Instalație de gaze arse AMG

Sunetul V8 tipic AMG se dezlănțuie cu putere la accelerare. La viteză constantă, zgomotul produs devine mai reținut. Două ornamente de evacuare integrate stabilesc accentele vizuale.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

Cutia de viteze cu dublu ambreiaj cu 7 trepte fascinează cu timpii extrem de mici de schimbare a treptelor și cu debreierea emoțională. DYNAMIC SELECT oferă și programe de rulare deosebit de confortabile pentru croaziere relaxante și eficiente.

Cutia de viteze cu dublu ambreiaj se compune din două transmisii parțiale: una dintre ele transmite forța de tracțiune pe roți, în timp ce cealaltă preselectează următoarea treaptă de viteză. Astfel, schimbarea treptei de viteză devine practic spontană, într-un timp extrem de scurt.

Tub cardanic

Motorul frontal central alături de cutia de viteze cu dublu ambreiaj montată în spate formează o unitate solidă. Cele două componente sunt conectate printr-un tub cardanic rezistent la încovoiere și la torsiune.

În interior se rotește un arbore de antrenare din fibră de carbon, extrem de ușor și rezistent la torsiune. Acesta transmite consecvent puterea motorului V8 biturbo de 4.0-litri cutiei de viteze AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. În cele din urmă transformă forța în accelerație. Incredibil de rapid și spectaculos.

Tren de rulare sport AMG

Prin implementarea perfectă a conceptului punte cu braț transversal dublu, utilizat în sporturile cu motor, trenul de rulare sport AMG permite performanțe formidabile, specifice pistelor de curse.

Conceptul punții cu braț transversal dublu asigură o excelentă dinamică laterală și stabilitate la rulare la viteze mari și compensarea eficientă a influențelor externe, precum vântul lateral, denivelările de teren sau modificările valorilor de frecare.

Motor AMG V8 biturbo

Motorul AMG V8 biturbo de 4.0-litri produce o putere de până la 350 kW (476 CP) și dezvoltă un cuplu maxim de 630 Nm. La fel de impresionantă este greutatea sa nominală (fără plinuri) de numai 245 kg.

Carterul-motor din aluminiu, cu greutatea sa mică, oferă rezistență mecanică maximă. Ambele turbocompresoare sunt montate extrem de compact în așa numitul „interior fierbinte al V-ului“. Rezultatul: comportament optim de răspuns, tracțiune extrem de mare chiar și la turații mici, precum și emisii îmbunătățite.

Tren de rulare AMG RIDE CONTROL

De la plimbarea confortabilă până la condusul sportiv: la o apăsare de buton, trenul de rulare se adaptează dorințelor dumneavoastră.

Cu setarea „Confort“ beneficiați de o amortizare echilibrată, variantele „Sport“ și „Sport+“ vă asistă cu o setare mai rigidă atunci când conduceți sportiv. Alegerea vă aparține!

Mercedes-AMG GT Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.1 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 279 - 274 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

Arhitectura autovehiculului


Arhitectura autovehiculului pentru performanță maximă.

Construit pentru a entuziasma: arhitectura autovehiculului Mercedes-AMG GT Roadster permite performanțe impresionante specifice mașinilor de curse.

Arhitectura autovehiculului


Arhitectura autovehiculului pentru performanță maximă.

Construit pentru a entuziasma: arhitectura autovehiculului Mercedes-AMG GT Roadster permite performanțe impresionante specifice mașinilor de curse.

  • Tracțiune

    Lider cu aderență la sol.

    Lider cu aderență la sol.

    Grupul motopropulsor în concepție constructivă transaxială permite o repartizare a greutății în raport de 47 % față și 53 % spate. Diferențialul AMG blocabil pe puntea spate îmbunătățește tracțiunea, în special la stilul de șofat sportiv, pentru a evita patinarea roții motor pe interiorul curbei.

    Conceptul constructiv al modelului Mercedes-AMG GT Roadster permite o tracțiune optimă, în special la stilul de șofat sportiv.

    47 / 53

    Echilibru perfect: în față mai ușor decât în spate.

    Mercedes-AMG GT Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.1 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 279 - 274 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

  • Dinamică transversală

    Remarcabil în orice situație.

    Ungerea cu carter uscat permite un centru de greutate mai coborât al autovehiculului și asigură astfel o dinamică transversală remarcabilă a modelului Mercedes-AMG GT Roadster.

    Remarcabil în orice situație.

    Ungerea cu carter uscat permite un centru de greutate mai coborât al autovehiculului și prin urmare o dinamică transversală remarcabilă. Trenul de rulare AMG RIDE CONTROL reglabil în trei trepte, precum și aerodinamica optimizată pentru portanță inversă conferă modelului Mercedes-AMG GT Roadster un comportament de rulare stabil și echilibrat până în zona limită. Construcția din aluminiu permite o caroserie extrem de rigidă pentru cea mai bună dinamică transversală și longitudinală și precizie maximă a direcției.

    Mercedes-AMG GT S Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.2 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 279 - 276 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

  • Aerodinamica

    Aerodinamică optimă.

    Un capitonaj optimizat al șasiului pentru un flux optim de gaze arse al radiatorului de ulei și un flux îmbunătățit al difuzoarelor din spate.
    Sistemul activ pentru reglarea fluxului de aer din zona inferioară a spoilerului față, asigură o aerodinamică remarcabilă a modelului Mercedes-AMG GT Roadster.

    Aerodinamică optimă.

    Conceptul aerodinamic bazat pe know-how-ul din sporturile cu motor al modelului Mercedes-AMG GT susține șoferul într-un stil de conducere dinamic și sigur. Acesta îmbină stabilitatea aerodinamică cu o rezistență redusă a aerului și integrează o răcire și alimentare cu aer suficiente a tuturor componentelor. AIRPANEL din spoilerul față și eleronul spate retractabil electric adaptează activ aerodinamica la situația respectivă din trafic.

Sistem de frânare compozit ceramic de înaltă performanță AMG


Performanțe de frânare similare celor din sporturile cu motor – cu tehnologii AMG.

Sistem de frânare compozit ceramic de înaltă performanță AMG


Performanțe de frânare similare celor din sporturile cu motor – cu tehnologii AMG.

Discul de frână cu sistem de frânare compozit de înaltă performanță AMG al modelului Mercedes-AMG GT Roadster montat pe perete pentru prezentare.

Discurile din ceramică armată cu fibră de carbon impresionează printr-un grad de duritate deosebit și sunt, în același timp, cu 40% mai ușoare decât discurile de frână compozite convenționale. Avantajele: durata de viață crescută, căi de frânare mai scurte, punctul precis de presiune și stabilitate maximă.

Trăiți acum bucuria la volanul modelului Mercedes-AMG GT.

Spre configuratorul modelelor Mercedes-AMG GT.

Către configurator

Echipări speciale AMG


Driving Performance. GT Feeling.

Echipări speciale AMG


Driving Performance. GT Feeling.

    Pachetul AMG DYNAMIC PLUS

    Imaginea prezintă interiorul modelului Mercedes-AMG GT Roadster cu pachet AMG DYNAMIC PLUS.

    Pachetul AMG DYNAMIC PLUS asigură plăcere maximă de rulare și agilitate superioară. Acesta reunește componente de înaltă performanță pentru un plus la dinamica de rulare. Astfel, experiența de rulare devine și mai captivantă.

    Sistemul COMAND Online

    Imaginea prezintă sistemul Multimedia COMAND Online cu aplicația AMG TRACK PACE în modelul Mercedes-AMG GT Roadster.

    Sosiți la destinație mai rapid și mai destins cu ajutorul sistemului COMAND Online, navigarea premium perfect integrată în cockpit, cu aspect și ținută Mercedes consacrate. 
    Cu aplicația AMG TRACK PACE beneficiați de o analiză detaliată și profesionistă a propriului dumneavoastră stil de condus. Astfel vă puteți îmbunătăți performanțele pe piste închise și fără instructor și vă puteți compara cu alți șoferi. Reprezentarea este clară, intuitivă și ușor de înțeles. Vă puteți înregistra datele de rulare și le puteți partaja, de exemplu pe rețelele sociale, cu alți pasionați ai curselor.

    Sistem de frânare compozit ceramic de înaltă performanță AMG

    Imaginea prezintă sistemul de frânare compozit ceramic de înaltă performanță AMG al modelului Mercedes-AMG GT Roadster.

    Fiabilitate în situații extreme, inclusiv după mai multe frânări complete succesive: sistemul de frânare compozit ceramic de înaltă performanță AMG asigură valori de decelerare pe care vă puteți baza în situații critice. Acesta este mai ușor decât sistemele de frânare uzuale - o masă nesuspendată mai redusă pentru mai multă dinamică de rulare și agilitate.

    Marca Mercedes-AMG


    Universul Driving Performance.

    Marca Mercedes-AMG


    Universul Driving Performance.

    Imaginea prezintă mai multe modele Mercedes-AMG GT.

    Experimentați gama variată de autovehicule Mercedes-AMG și lăsați-vă încântați de Driving Performance cumulat.

    Mercedes-AMG GT Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.1 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 279 - 274 g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.9 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 293 - 292 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

    Mercedes-AMG GT Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.1 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 279 - 274 g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: consum de combustibil în regim mixt: 12.9 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 293 - 292 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>