Mobilitate electrică inteligentă.

Bun venit în universul autovehiculelor electrice Mercedes-EQ.

Autovehicule electrice


Electric fără compromisuri cu modelele Mercedes-EQ.

Autovehicule electrice


Electric fără compromisuri cu modelele Mercedes-EQ.

Mobilitatea electrică pură înseamnă zero emisii locale, o deplasare  silențioasă și o reacție de răspuns excelentă. Pe scurt: este o senzație automobilistică complet nouă și o formă a mobilității orientată spre viitor , care amintește de munca de pionierat de acum 130 de ani.

Modele Mercedes-EQ


Dinamic, aproape silențios și fără emisii locale.

Indiferent că este vorba de un model SUV sportiv sau de un Van de familie, oferta de modele pur electrice de la Mercedes-EQ oferă fiecăruia o opțiune potrivită.

Modele Mercedes-EQ


Dinamic, aproape silențios și fără emisii locale.

Indiferent că este vorba de un model SUV sportiv sau de un Van de familie, oferta de modele pur electrice de la Mercedes-EQ oferă fiecăruia o opțiune potrivită.

    Modelul EQC.

    Modelul EQC în fața unui zid de cărămidă

    Modelul îndeplinește așteptări ridicate: primul autovehicul al gamei Mercedes-EQ care funcționează exclusiv cu baterie electrică convinge nu numai prin aspectele de siguranță și confort, ci și datorită celor două motoare electrice dispuse la puntea față și spate, care oferă o dinamică excelentă de rulare. Mercedes me oferă servicii cuprinzătoare și specifice modelelor electrice, în scopul unei mobilități fără griji.

    EQC 400 4MATIC: consum de energie electrică în kWh/100 km (în regim mixt): 25,5 - 21,7; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.

    Modelul EQV.

    Imaginea prezintă modelul EQV la o stație Mercedes-Benz Wallbox.

    Elementele de design create special pentru gama Mercedes-EQ împrumută modelului EQV 300 caracterul său incitant și progresist – atât la exterior, cât și la interior. Totuși, așa cum Mercedes-Benz v-a obișnuit la o limuzină de mari dimensiuni, un lucru se păstrează: și modelul EQV 300 vă răsfață cu un confort și o funcționalitate caracteristice mărcii.

    EQV 300: consum de energie electrică în kWh/100 km (în regim mixt): 26,4 – 26,3; emisii CO2 în g/km (în regim mixt): 0.

    Modelul EQA.

    Imaginea prezintă modelul EQA.

    EQA redefinește modernitatea sportivă. Performanța atletică se datorează motorului electric asincron de pe puntea față și bateriei litiu-ion de înaltă tensiune, iar accelerația acestui model electric vă oferă o experiență fascinantă la volan. Însă toată această experiență este completată și de controlul pe care îl simțiți, nu doar datorită ecranelor din habitaclu, ci și datorită sistemelor de siguranță care vă asistă atunci când apare ceva neprevăzut în trafic. De asemenea, modelul dumneavoastră EQA poate fi operat prin gesturi ale mâinii, atingere sau voce datorită MBUX<p>Pentru moment, sistemul LINGUATRONIC este disponibil numai în limbile: Germană, Engleză, Spaniolă, Italiană, Franceză, Olandeză, Japoneză, Chineză simplificată, Portugheză, Suedeză, Poloneză, Cehă, Rusă, Turcă, Koreană, Chineză tradițională, Cantoneză tradițională, Cantoneză simplificată, Dialectul Sichuan, Arabă, Thailandeză, Norvegiană și Daneză.<br> &nbsp;<br> <br> <br> </p> (Mercedes-Benz User Experience).

    EQA 250: consum de energie electrică în kWh/100 km (în regim mixt): 19,1 - 17,7; emisii CO2 în g/km (în regim mixt): 0.

    EQC 400 4MATIC: consum de energie electrică în kWh/100 km (în regim mixt): 25,5 - 21,7; emisii CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Datele despre consumul de curent și autonomie sunt preliminare și au fost transmise de departamentul tehnic pentru procedura de autorizare conform prevederilor Regulamentului 101 UN/ECE. O aprobare de model CE și certificatul de conformitate cu valorile oficiale nu sunt încă disponibile. Pot exista diferențe între specificații și valorile oficiale.</p>

    EQV 300: consum de energie electrică în kWh/100 km: 26,4 - 26,3; emisii CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Datele despre consumul de curent și autonomie sunt preliminare și au fost transmise de departamentul tehnic pentru procedura de autorizare conform prevederilor Regulamentului 101 UN/ECE. O aprobare de model CE și certificatul de conformitate cu valorile oficiale nu sunt încă disponibile. Pot exista diferențe între specificații și valorile oficiale.</p>

    Propulsie complet electrică


    Descoperiți componentele propulsiei complet electrice.

    Propulsie complet electrică


    Descoperiți componentele propulsiei complet electrice.

    Sistem de încărcare

    Datorită unui sistem de încărcare inteligent, bateria poate fi încărcată prin toate modalitățile uzuale de încărcare. Aici sunt incluse prizele casnice, Wallbox-uri, stațiile publice de încărcare cu curent alternativ (c.a.) și stațiile publice de încărcare rapide (curent continuu).

    Încărcătorul on-board este integrat fix în autovehicul și reglează încărcarea prin rețeaua publică de energie electrică. Astfel, acesta convertește tensiunea de curent alternativ (AC) în curent continuu (DC). Pe lângă posibilitatea încărcării la un racord de rețea „normal” (AC) există posibilitatea de a încărca autovehiculul și la stații publice de încărcare DC (stații publice de încărcare rapidă).

    Baterie litiu-ion de înaltă tensiune

    Bateria litiu-ion de înaltă tensiune este acumulatorul central de energie pentru propulsia electrică. Atât raza de acțiune, cât și randamentul sunt dependente direct de proprietățile bateriei.

    Bateria se încarcă extern la rețeaua de energie electrică. Suplimentar se recâștigă energie prin recuperarea la procesele de frânare și în regimul de decelerare. Pentru un centru de greutate totală al autovehiculului dinamic avantajos și redus, bateria este inclusă în podeaua caroseriei.

    Motor electric

    Câte un motor electric la puntea față și spate convertește energia electrică din bateria de înaltă tensiune în energie mecanică și oferă de la prima turație o propulsie impresionantă.

    Pentru reducerea consumului de curent și pentru îmbunătățirea dinamicii, distribuția eficientă a forțelor de propulsie este reglată continuu între puntea față și spate.

    Sistem de frânare recuperativ

    Pentru un plus în raza de acțiune: cel mai mare potențial de reducere a consumului constă în creșterea recuperării energiei în fazele de propulsie și de frânare (recuperare).

    Aceasta are loc prin distribuția inteligentă, cu eficiență optimizată a momentelor de decelerare. Atunci când acționați pedala de frână, motorul electric preia decelerarea și acționează ca un generator. Suplimentar, puteți influența performanța de recuperare prin padelele de cuplare de pe volan în mai multe trepte.