Date tehnice.

Modelul EQB în cifre.

Imaginea prezintă noul model EQB din seria Mercedes-EQ.

Autoturismul visat te așteaptă

Personalizează-l 

Personalizează-l 

EQB 300 4MATIC: consum de energie electrică în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii CO2  în g/km (în regim mixt): 0.
EQB 350 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii COîn g/km (în regim mixt): 0.

Performanță de rulare


Forțe care se pot măsura.

Datorită cuplului maxim de la un punct mort, modelul EQB este capabil să accelereze fără probleme, oferindu-ți astfel o senzație fascinantă atunci când rulezi în regim electric. Valorile puternice ale performanței permit, de asemenea, o dinamică specială de rulare.

Performanță de rulare


Forțe care se pot măsura.

Datorită cuplului maxim de la un punct mort, modelul EQB este capabil să accelereze fără probleme, oferindu-ți astfel o senzație fascinantă atunci când rulezi în regim electric. Valorile puternice ale performanței permit, de asemenea, o dinamică specială de rulare.

Până la

215

kW putere nominală maximă

Până la

520

Nm max. la rot/min cuplu motor nominal

Până la

160

km/h viteză maximă

EQB 300 4MATIC: consum de energie electrică în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii CO2  în g/km (în regim mixt): 0.
EQB 350 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii COîn g/km (în regim mixt): 0.

Grup motopropulsor electric


Putere electrică într-o formă compactă.

Două motoare puternice asigură dinamica de rulare în regim electric a modelului EQB: un motor asincron pe puntea față și un motor sincron cu magnet permanent pe puntea spate. Împreună cu sistemul de răcire, sistemul electronic de putere și cutia de viteze cu 1 treaptă cu transmisie fixă, inclusiv diferențial, acesta formează o unitate ultra-integrată, compactă – grupul motopropulsor electric (eATS).

Grup motopropulsor electric


Putere electrică într-o formă compactă.

Două motoare puternice asigură dinamica de rulare în regim electric a modelului EQB: un motor asincron pe puntea față și un motor sincron cu magnet permanent pe puntea spate. Împreună cu sistemul de răcire, sistemul electronic de putere și cutia de viteze cu 1 treaptă cu transmisie fixă, inclusiv diferențial, acesta formează o unitate ultra-integrată, compactă – grupul motopropulsor electric (eATS).

Imaginea prezintă grupul motopropulsor electric (eATS) al modelului EQB din seria Mercedes-EQ cu un motor asincron.

Componentele grupului motopropulsor electric (eATS).

2

Motoare

4

Programe de rulare

EQB 300 4MATIC: consum de energie electrică în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii CO2  în g/km (în regim mixt): 0.
EQB 350 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii COîn g/km (în regim mixt): 0.

Treptele de putere


Date tehnice privind treptele de putere ale modelului EQB.

Aici găsești propulsorul perfect pentru orice pretenție.

Treptele de putere


Date tehnice privind treptele de putere ale modelului EQB.

Aici găsești propulsorul perfect pentru orice pretenție.

EQB 300 4MATIC: consum de energie electrică în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii CO2  în g/km (în regim mixt): 0.
EQB 350 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii COîn g/km (în regim mixt): 0.

Baterie


Nucleul modelului EQB.

Bateria litiu-ion de înaltă tensiune este depozitul central de energie pentru acționarea electrică a modelului EQB și oferă un conținut de energie utilizabil de 66,5 kWh. Aceasta este montată în mai multe module din podeaua autovehiculului, ceea ce este favorabil în ceea ce privește centrul de greutate și economisirea spațiului. În plus, există un scut de protecție în zona frontală care poate proteja dispozitivul de stocare a energiei împotriva pătrunderii corpurilor străine. Garanții speciale, cum ar fi certificatul de baterie cu o promisiune de performanță de până la opt ani sau până la 160.000 de kilometri parcurși pentru bateria de înaltă tensiune, asigură un nivel ridicat de relaxare de fiecare data când te afli în spatele volanului.

Baterie


Nucleul modelului EQB.

Bateria litiu-ion de înaltă tensiune este depozitul central de energie pentru acționarea electrică a modelului EQB și oferă un conținut de energie utilizabil de 66,5 kWh. Aceasta este montată în mai multe module din podeaua autovehiculului, ceea ce este favorabil în ceea ce privește centrul de greutate și economisirea spațiului. În plus, există un scut de protecție în zona frontală care poate proteja dispozitivul de stocare a energiei împotriva pătrunderii corpurilor străine. Garanții speciale, cum ar fi certificatul de baterie cu o promisiune de performanță de până la opt ani sau până la 160.000 de kilometri parcurși pentru bateria de înaltă tensiune, asigură un nivel ridicat de relaxare de fiecare data când te afli în spatele volanului.

Imaginea prezintă componentele individuale ale bateriei litiu-ion de înaltă tensiune a noului model EQB din seria Mercedes-EQ.

66.5

kWh capacitate energetică maximă

14

V tensiune maximă

60

Ah capacitate nominală

Deplasarea fără griji în regim electric.

Imaginea prezintă noul model EQB de la Mercedes-EQ.

Deplasarea fără griji în regim electric.

Serviciile și garanțiile special concepute pentru autovehiculele electrice din seria Mercedes-EQ asigură o mobilitate relaxată. De exemplu, certificatul de baterie asigură o promisiune de performanță de până la opt ani sau până la 160.000 de kilometri parcurși și garantează astfel un nivel ridicat de relaxare de fiecare data când te afli în spatele volanului.

Management termic inteligent


Managementul termic eficient al noului model EQB.

Management termic inteligent


Managementul termic eficient al noului model EQB.

Imaginea prezintă componentele bateriei litiu-ion de înaltă tensiune din noul model EQB din seria Mercedes-EQ.

Cu un management termic sofisticat și o pompă de căldură, modelul EQB oferă un nivel ridicat de confort climatic: numeroase detalii inovatoare, cum ar fi utilizarea căldurii reziduale a propulsorului electric, asigură eficiență ridicată și o autonomie mare.

Tracțiune integrală


Pentru o tracțiune mai bună și mai multă plăcere la volan.

Datorită tracțiunii integrale puternice, îți poți atinge obiectivele în modelul EQB - chiar și pe carosabil umed, cu zăpadă și gheață.

Tracțiune integrală


Pentru o tracțiune mai bună și mai multă plăcere la volan.

Datorită tracțiunii integrale puternice, îți poți atinge obiectivele în modelul EQB - chiar și pe carosabil umed, cu zăpadă și gheață.

Imaginea prezintă o reprezentare grafică a tracțiunii integrale.

Tracțiunea integrală complet variabilă 4MATIC asigură caracteristici suverane de rulare, chiar și în condiții dificile de carosabil. Sistemul îmbunătățește tracțiunea și stabilitatea la rulare – pentru un plus de siguranță chiar și pe carosabil umed sau acoperit cu zăpadă și gheață. În plus, 4MATIC reprezintă baza tehnologică pentru comportamentul dinamic la rulare al modelului EQB și garantează mai multă plăcere la volan.

Dimensiuni


Valori electrice în cifre.

Un volum de spațiu considerabil pentru nevoile tale individuale de transport.

Dimensiuni


Valori electrice în cifre.

Un volum de spațiu considerabil pentru nevoile tale individuale de transport.

Imaginea prezintă dimensiunile noului model EQB din seria Mercedes-EQ în perspectivă frontală.
Imaginea prezintă dimensiunile noului model EQB din seria Mercedes-EQ în perspectivă frontală.
Imaginea prezintă dimensiunile noului model EQB din seria Mercedes-EQ în perspectivă din spate.
Imaginea prezintă dimensiunile noului model EQB din seria Mercedes-EQ în perspectivă laterală.
Imaginea prezintă dimensiunile noului model EQB din seria Mercedes-EQ în perspectivă aeriană.

EQB 300 4MATIC: consum de energie electrică în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii CO2  în g/km (în regim mixt): 0.
EQB 350 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 19,4 - 18,1; emisii COîn g/km (în regim mixt): 0.