Efecte asupra clienților.

Certificare unitară, impozitare variabilă.

Efectele asupra impozitului auto.

În multe state ale Uniunii Europene, emisiile de CO2 reprezintă baza de calcul pentru impozitare – acest lucru intră în competența guvernelor naționale. În majoritatea statelor europene cu impozitare pe baza emisiilor de CO2 nu există încă rezoluții privind modul de impozitare după intrarea în vigoare a certificării WLTP. În principiu, statele membre UE trebuie să facă tranziția impozitării până la data de 01.01.2021.

Este de așteptat ca valorile emisiilor de CO2 să fie mai ridicate decât cele determinate pe baza procedurii NEFZ. Dacă modul de impozitare nu va fi modificat în consecință, impozitul auto va crește și el.  

Consum optimizat de la bun început.

Controlul consumului prin configuratorul de CO2.

Prin noua procedură de certificare WLTP puteți începe să economisiți combustibil deja din faza de configurare a autovehiculului dumneavoastră. Întrucât Mercedes-Benz Vans indică pentru fiecare autovehicul în parte valori transparente cu privire la emisiile specifice de CO2. Astfel veți ști din momentul în care configurați autovehiculul dorit felul în care echiparea autovehiculului se reflectă în consumul de combustibil.

Masa autovehiculului poate fi redusă prin componente cu masă optimizată, de ex. arcul punții spate GfK de la Sprinter care reduce greutatea autovehiculului cu cca. 12 kg. Rezistența aerodinamică poate fi optimizată de pildă printr-un design cât mai compact al roților, precum și prin componente sau antifonări aerodinamice. Iar rezistența la rulare poate fi redusă, de exemplu, prin utilizarea de anvelope optimizate corespunzător. În acest mod puteți să vă echipați autovehiculul nu doar din punct de vedere al funcționalității sau al confortului, ci și din acela al atingerii unui consum de combustibil cât mai redus.

Lorem Ipsum