
Portalul pentru clienți.
Servicii importante pentru contractul dumneavoastră de leasing sau finanțare.
Portalul pentru clienți oferă tuturor clienților servicii online importante legate de contractul lor de leasing și finanțare. Înregistrarea gratuită se face prin Mercedes me, asistentul digital pentru autovehiculul dumneavoastră.
După înregistrarea unică la Mercedes me și activarea portalului pentru clienți Mercedes me finance cu numărul dumneavoastră de contract și codul dumneavoastră de identificare, veți putea accesa în viitor toate serviciile portalului pentru clienți cu ajutorul codului dumneavoastră Mercedes me ID. Aici vorbim atât de înregistrarea, cât și de autentificarea în portalul pentru clienți:
Întrebări frecvente despre Mercedes me finance.
-
Cum mă autentific în Portalul Mercedes me finance?
Autentificarea sau înregistrarea se fac și pentru clienții Van prin intermediul Mercedes me și Mercedes me ID. Odată ce contractul dumneavoastră de leasing sau finanțare este activat, aveți acces oricând la portalul pentru clienți de la „Mercedes me finance“. Nu mai aveți nevoie de alte date de autentificare.
-
Cum se face activarea contractului meu de leasing sau finanțare?
Activarea se poate face fie direct, la încheierea cererii dumneavoastră de leasing sau finanțare în Online Store sau la dealerul auto. Sau vă activați chiar dumneavoastră contractul, introducându-vă numărul contractului și codul dumneavoastră. În acest caz primiți un cod PIN pe care trebuie să îl introduceți o singură dată.
Puteți alege cum doriți să primiți codul PIN: prin SMS, e-mail sau poștă. Vă rugăm să luați în considerare că vă putem afișa doar opțiunile pentru care ne-ați transmis date de contact. În cazul în care opțiunea dumneavoastră preferată nu este afișată (de ex. e-mail), vă rugăm să vă adresați serviciului pentru clienți. -
Mă pot înregistra și ca client comercial?
Portalul pentru clienți este accesibil tuturor clienților de leasing și finanțare după înregistrarea în Portalul Mercedes me, atât pentru clienții privați, cât și pentru cei comerciali. În calitate de client comercial vă rugăm să rețineți doar că vă înregistrați printr-o persoană fizică cu drept de semnătură în cadrul firmei (de ex. administrator).
-
Pot vizualiza toate contractele de leasing și finanțare?
Dacă aveți mai multe contracte de leasing și finanțare, puteți vizualiza toate contractele în cadrul Portalului Mercedes me finance. Pentru activare este necesar doar un număr de contract și simbolul acestuia.
-
Cum pot vizualiza starea cererii mele de leasing sau finanțare?
Dacă la finalizarea cererii dumneavoastră de leasing sau finanțare la dealerul auto sau în Online Store ați fost de acord cu activarea Serviciului Mercedes me finance sau sunteți deja client înregistrat, vedeți starea noii dumneavoastră cereri de leasing sau finanțare la privirea de ansamblu asupra contractului.
-
Ce este o ofertă de finanțare sau o sumă de refinanțare?
Clienții cu contract de finanțare au o perioadă de valabilitate convenită și stabilită la începerea contractului cu o rată lunară fixă și cu dobândă constantă. Însă, la cerere, contractul poate fi reziliat timpuriu și creditul poate fi refinanțat sau plătit complet.