„Grow up.“ – poveștile unei noi generații.

Cu „Grow up.“, Mercedes-Benz deschide noi drumuri în domeniul comunicării de marketing. Pentru cele cinci modele ale familiei de mașini compacte de familie s-a realizat cea mai mare creare de conținut din istoria mărcii.

„Grow up.“ – poveștile unei noi generații.

Cu „Grow up.“, Mercedes-Benz deschide noi drumuri în domeniul comunicării de marketing. Pentru cele cinci modele ale familiei de mașini compacte de familie s-a realizat cea mai mare creare de conținut din istoria mărcii.

Între a deveni adult și a se ține de prostii.

Între a deveni adult și a se ține de prostii.

Prin peste 100 de secvențe cu imagini animate și peste 90 de imagini de lifestyle și produs, până la finalul anului se vor relata poveștile unei noi generații.

Tatăl și fiul în fața unui model clasa B Sports Tourer.
Vedere frontală și laterală a modelului GLA înconjurat de trei tineri.
O tânără pe bancheta spate a modelului GLA.

În centrul campaniei se află oamenii, care încorporează pe câmpul de luptă dintre dorința cool de a deveni adult și dorința de a continua copilăria, sentimentul pe care îl întruchipează noul autovehicul compact. Unul dintre protagoniști este rapperul american A$AP Rocky. Campania a demarat la începutul lunii martie 2017. Pe internet, cei interesați pot găsi la adresa www.mercedes-benz.com/growup nu numai informații mai detaliate despre produs, ci și extinderi flexibile de conținut pentru piețele individuale, ca de exemplu integrarea modelelor speciale „WhiteArt Edition“.

Mai mult modernism, progresivism și dinamism.

Mai mult modernism, progresivism și dinamism.

„‚Grow up.‘ este mult mai mult decât o mare campanie dedicată unei serii constructive. Este un alt impuls dat întregii mărci în direcția modernismului, progresivismului și dinamismului pentru întreaga prezență pe piață a Mercedes-Benz“, spune Dr. Jens Thiemer, Vice President Marketing autoturisme Mercedes-Benz, cu privire la intenția campaniei. „Prin ‚Grow up.‘ reinterpretăm valori și evaluări tradiționale legate de Mercedes-Benz și prezentăm interpretarea și relevanța lor pentru generațiile X și Y. În acest sens, în cadrul ‚Grow up.‘ implementăm împreună cu agenția noastră antoni o campanie foarte neconvențională, care, datorită abordării sale digitale consecvente și mecanicii conținuturilor nu conferă direct sentimentul de publicitate.“

O generație tânără, încrezătoare în sine.

O generație tânără, încrezătoare în sine.

În centrul campaniei se află cinci filme, care definesc pe hub-ul campaniei www.mercedes-benz.com/growup cele cinci modele ale familiei de mașini compacte. Acestea relatează povești despre oameni tineri și despre procesul modern de a deveni adult, cu toate aspectele bune și rele. De exemplu, este povestea a două prietene care, după o ceartă și o perioadă de tăcere de o lună, își dau seama că prietenia adevărată este un bun prețios, care poate depăși chiar și cele mai dificile timpuri.

Două femei tinere stau pe plafonul unei limuzine clasa A.

Filmele, realizate de premiatul regizor suedez Gustav Johansson, prezintă imagini cu un aspect tineresc, autentic. Fără lumini artificiale, fără poze studiate și autovehiculele incluse într-un mod care pare absolut firesc. Astfel, campania surprinde și descrie lumea Mercedes-Benz, care reușește să trezească entuziasmul unei generații tinere, încrezătoare în sine de „Grown ups“, pentru această marcă.

Noile chipuri ale luxului modern.

Noile chipuri ale luxului modern.

Tipic pentru noua generație de tineri adulți, rapperul american A$AP Rocky întruchipează acest sentiment. În filmul dedicat modelului CLA Coupé este relatată povestea sa necunoscută până acum, despre drumul său ca muzician și simbol fashion din Harlem până pe scenele lumii. „În viața mea au existat tot mereu obstacole. Important este să nu te lași doborât și să te ridici de jos de fiecare dată", este de părere A$AP Rocky.

A$AP Rocky și o tânără pe bancheta din spate a modelului CLA Coupé.

„Trebuie să-ți reinventezi viața de atâtea ori, până când vei ajunge să ai succes.”

A$AP Rocky despre filozofia sa de viață.

Alte protagoniste ale filmelor sunt actrița Lucy Walters, actrița și producătoarea Julia Morrison, actrița și regizoarea Anna Zahn, actorul cunoscut din „House of Cards“ John Rue și fotografa Alice Moitié. În plus, franțuzoaica în vârstă de 25 de ani este responsabilă pentru motivele vizuale. Pasiunea ei pentru un nou tip de estetică vintage o fac să se potrivească mesajului campaniei. Campania a demarat la începutul lunii martie cu un spot TV, care va trezi curiozitatea cu privire la conținut prin intermediul unei selecții „Best of“ a celor cinci povești.

Tatăl și fiul discută la plajă.
Din păcate, videoclipul dorit nu este disponibil momentan. Vă rugăm reîncercați mai târziu.
Vizualizare din nou