Siguranță.

Deplasare electrică cu exigențe de siguranță de la Mercedes-Benz.

EQC 400 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 22.4 - 25; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Valorile comunicate au fost stabilite conform procedurilor de măsurare impuse. Consumul de curent și autonomia au fost determinate pe baza Regulamentului (EC) nr. 2017/1151. Consumul de curent și autonomia depind de configurația autovehiculului.</p>

Elemente esențiale


Sistemele de asistență la rulare EQC deschid calea spre conducerea autonomă.

Sistemele de asistență la rulare de ultimă generație, în funcție de situație, sunt capabile să avertizeze sau să sprijine șoferul și chiar să reacționeze automat. De exemplu, pentru a menține distanța, viteza sau banda de rulare. Degrevând astfel în mod considerabil șoferul.

Elemente esențiale


Sistemele de asistență la rulare EQC deschid calea spre conducerea autonomă.

Sistemele de asistență la rulare de ultimă generație, în funcție de situație, sunt capabile să avertizeze sau să sprijine șoferul și chiar să reacționeze automat. De exemplu, pentru a menține distanța, viteza sau banda de rulare. Degrevând astfel în mod considerabil șoferul.

Asistență activă de limitare a vitezei

La cerere, sistemul poate prelua automat limita de viteză detectată de asistentul pentru semne de circulație, ca viteză de setare pentru asistentul activ de păstrare a distanței între autovehicule DISTRONIC

ajustând astfel viteza de rulare la limita de viteză impusă la momentul respectiv.

Asistent activ pentru păstrarea distanței între autovehicule DISTRONIC

DISTRONIC asigură un sprijin permanent prin controlul automat al vitezei și distanței, iar în funcție de dotare, conține asistentul activ de limitare a vitezei,

repornirea automată extinsă în ambuteiaj și adaptarea vitezei raportată la rută cu detectarea capătului de ambuteiaj.

PRE-SAFE PLUS

În cazul coliziunilor iminente din spate, lămpile de avertizare atrag atenția șoferului din spate, luminând rapid intermitent. Întinzătoarele de centură reversibile se activează preventiv.

Autovehiculul în staționare este frânat ferm. Pe de o parte, acest lucru reduce zdruncinătura și implicit forțele care acționează asupra pasagerilor – pe de altă parte, reduce riscul accidentelor secundare.

Asistență la bracare pentru manevre de evitare

Asistentul la bracare pentru manevre de evitare poate ajuta la efectuarea controlată a manevrei de evitare, în cazul pericolului detectat de coliziune cu pietoni în traversare.

Sistemul sprijină șoferul printr-un cuplu suplimentar precis calculat, apoi readuce direcția în poziție dreaptă. Disponibil în intervalul de viteză de la 20 până la 70 km/h.

Asistent activ la parcare cu PARKTRONIC

În locurile de parcare transversale, sistemul vă asistă la parcarea cu fața și cu spatele, iar în locurile de parcare longitudinale, la parcarea cu spatele.

Și dacă asistentul activ la parcare a efectuat acest procedeu, acesta vă asistă din nou și în direcție opusă, la ieșirea din locul de parcare.

EQC 400 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 22.4 - 25; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Valorile comunicate au fost stabilite conform procedurilor de măsurare impuse. Consumul de curent și autonomia au fost determinate pe baza Regulamentului (EC) nr. 2017/1151. Consumul de curent și autonomia depind de configurația autovehiculului.</p>

Asistență la rulare


Sistemele de asistență de ultimă generație.

EQC vă sprijină în aproape orice situație de rulare, pentru a vă degreva în special pe distanțe lungi.

Asistență la rulare


Sistemele de asistență de ultimă generație.

EQC vă sprijină în aproape orice situație de rulare, pentru a vă degreva în special pe distanțe lungi.

Imaginea prezintă modelul Mercedes Benz EQC din față.

EQC 400 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 22.4 - 25; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Valorile comunicate au fost stabilite conform procedurilor de măsurare impuse. Consumul de curent și autonomia au fost determinate pe baza Regulamentului (EC) nr. 2017/1151. Consumul de curent și autonomia depind de configurația autovehiculului.</p>

Lumini și vizibilitate


Vizibilitate mai bună și perspective fascinante.

Tehnologia inovatoare cu LED-uri și controlul inteligent al fazei lungi transformă noaptea în zi și noul EQC într-un însoțitor și mai sigur.

Lumini și vizibilitate


Vizibilitate mai bună și perspective fascinante.

Tehnologia inovatoare cu LED-uri și controlul inteligent al fazei lungi transformă noaptea în zi și noul EQC într-un însoțitor și mai sigur.

Imaginea prezintă un far MULTIBEAM LED al modelului Mercedes-Benz EQC.

MULTIBEAM LED

Imaginea prezintă o vizualizare a modului de funcționare al asistentului adaptiv pentru fază lungă Plus în Mercedes-Benz EQC.

Asistent adaptiv Plus pentru faza lungă

EQC 400 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 22.4 - 25; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Valorile comunicate au fost stabilite conform procedurilor de măsurare impuse. Consumul de curent și autonomia au fost determinate pe baza Regulamentului (EC) nr. 2017/1151. Consumul de curent și autonomia depind de configurația autovehiculului.</p>

Siguranță integrală


Protecție înainte, în timpul și după accident.

La detectarea unui pericol, se inițiază măsuri preventive. După un accident, EQC vă ajută chiar și la salvare.

Siguranță integrală


Protecție înainte, în timpul și după accident.

La detectarea unui pericol, se inițiază măsuri preventive. După un accident, EQC vă ajută chiar și la salvare.

Imaginea prezintă o vizualizare a modului de funcționare al asistentului activ la frânare în Mercedes-Benz EQC.

Asistent activ la frânare

Imaginea ilustrează o vizualizare a modului de funcționare al sistemului PRE-SAFE® în Mercedes-Benz EQC.

Sistem PRE-SAFE®

Imaginea prezintă o vizualizare a modului de funcționare al pachetului de protecție antifurt din Mercedes-Benz EQC.

Pachet protecție antifurt

EQC 400 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 22.4 - 25; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Valorile comunicate au fost stabilite conform procedurilor de măsurare impuse. Consumul de curent și autonomia au fost determinate pe baza Regulamentului (EC) nr. 2017/1151. Consumul de curent și autonomia depind de configurația autovehiculului.</p>

Parcarea


Merge electric, parchează automat.

Pachete opționale de parcare asistă șoferul prin intermediul senzorilor și camerelor video la căutarea locului de parcare, precum și la intrarea, respectiv ieșirea din parcare.

Parcarea


Merge electric, parchează automat.

Pachete opționale de parcare asistă șoferul prin intermediul senzorilor și camerelor video la căutarea locului de parcare, precum și la intrarea, respectiv ieșirea din parcare.

Imaginea prezintă interiorul modelului Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 22.4 - 25; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Valorile comunicate au fost stabilite conform procedurilor de măsurare impuse. Consumul de curent și autonomia au fost determinate pe baza Regulamentului (EC) nr. 2017/1151. Consumul de curent și autonomia depind de configurația autovehiculului.</p>

Tracțiune integrală


Bucurați-vă de mobilitatea electrică pe orice vreme.

Tracțiunea integrală 4MATIC complet variabilă transmite din plin forța de la electromotoarele de înaltă performanță. Sistemul îmbunătățește tracțiunea și stabilitatea la rulare, în special în condiții dificile de drum: un adevărat plus de siguranță pe carosabil umed, cu zăpadă și gheață. În același timp, 4MATIC constituie baza tehnologică pentru bucuria condusului dinamic.

4MATIC distribuie fără trepte puterea între punțile față și spate – de la 0 până la 100 procente. Deoarece ambele motoare electrice pot fi controlate independent. La pierderea tracțiunii pe o punte, va fi disponibil un cuplu proporțional mai mare pe cealaltă punte. Acesta funcționează la fel ca la un autovehicul convențional cu tracțiune integrală cu blocaj diferențial central.

Tracțiune integrală


Bucurați-vă de mobilitatea electrică pe orice vreme.

Tracțiunea integrală 4MATIC complet variabilă transmite din plin forța de la electromotoarele de înaltă performanță. Sistemul îmbunătățește tracțiunea și stabilitatea la rulare, în special în condiții dificile de drum: un adevărat plus de siguranță pe carosabil umed, cu zăpadă și gheață. În același timp, 4MATIC constituie baza tehnologică pentru bucuria condusului dinamic.

4MATIC distribuie fără trepte puterea între punțile față și spate – de la 0 până la 100 procente. Deoarece ambele motoare electrice pot fi controlate independent. La pierderea tracțiunii pe o punte, va fi disponibil un cuplu proporțional mai mare pe cealaltă punte. Acesta funcționează la fel ca la un autovehicul convențional cu tracțiune integrală cu blocaj diferențial central.

Imaginea ilustrează o vizualizare a tracțiunii integrale 4MATIC de la Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 22.4 - 25; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Valorile comunicate au fost stabilite conform procedurilor de măsurare impuse. Consumul de curent și autonomia au fost determinate pe baza Regulamentului (EC) nr. 2017/1151. Consumul de curent și autonomia depind de configurația autovehiculului.</p>