Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Cea mai puternică Clasă E din toate timpurile.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Cea mai puternică Clasă E din toate timpurile.

  • Exterior

    Design unic AMG cu dinamică accentuată și exclusivitate.

    Design unic AMG cu dinamică accentuată și exclusivitate.

    Imaginea prezintă Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ din lateral spate.

    Difuzorul spate cu trei aripioare subliniază asemănarea cu mașinile de cursă.

    Imaginea prezintă un prim-plan cu spoilerul față AMG de la Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Deosebit de dinamic: spoiler față AMG cu placă de scindare frontală în crom argintiu.

    Imaginea prezintă o vedere laterală a Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ roți din aliaj ușor AMG și măști praguri laterale AMG din perspectivă ascendentă.

    Puternic: roți din aliaj ușor AMG de 20 inch și măști praguri laterale AMG.

    Imaginea prezintă capetele de țeavă dublă de eșapament ale Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ în designul specific S-Modell.

    Capete de țeavă dublă de eșapament au fost concepute special pentru S-Modell.

    Imaginea prezintă vederea în detaliu a hayonului Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Exterior High End.

    Exterior High End.

    Exigența cu privire la exteriorul unui Mercedes-AMG este de a combina un design remarcabil cu performanța la conducere. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ răspunde într-o măsură deosebit de ridicată acestei cerințe.

    Proeminențele powerdome de pe zonele interioare ale capotei motor, cunoscute de la Mercedes-AMG GT, și aripile extinse subliniază forța care se ascunde în acest autovehicul Performance. Prizele de aer fără grilaj încorporate nu doar impresionează, dar asigură și un flux orientat al aerului, realizând astfel marele obiectiv: performanță maximă la conducere.

    Însă Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ este copleșitor nu doar ca aspect, ci și datorită glasului său impunător. Pentru a atinge întotdeauna nivelul sonor potrivit, acesta este adaptat programelor de rulare AMG DYNAMIC SELECT. Ceea ce înseamnă nivel sonor AMG mai redus în programul de rulare „Comfort“ și volum încărcat emoțional în programele de rulare „Sport“, „Sport+“ și „Race“.

  • Interiorul

    Interior exclusivist AMG.

    Imaginea prezintă o vedere dinspre șofer a zonei șoferului de la Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Materiale de cea mai bună calitate și excelentă prelucrare în interior.

    Imaginea prezintă o vedere a cockpit-ului Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ din perspectiva șoferului.

    Volan AMG Performance cu microfibră DINAMICA în zona de prindere.

    Imaginea prezintă un prim-plan al panoului de instrumente AMG în cockpit-ul cu ecran lat al Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Reprezentare variabilă a panoului de instrumente AMG în cockpit-ul cu ecran.

    Imaginea prezintă navigarea cu COMAND Online în cockpit-ul cu ecran lat de la Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Generos: navigare COMAND Online în cockpit-ul cu ecran lat.

    Imaginea prezintă zona șoferului la Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ din perspectiva însoțitorului.

    Scaune AMG Performance din piele Nappa cu emblema AMG pe tetiere.

    Imaginea prezintă o vedere în detaliu a barelor de urcare inscripționate „AMG“ de la Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Bare de urcare iluminate, inscripționate „AMG“.

    Interior exclusivist AMG.

    Oricine se urcă într-un Mercedes-Benz E 63 S 4MATIC+ va experimenta combinația unică dintre dinamica puternică de rulare și ambientul exclusiv. Întregul interior impresionează prin excelentul finisaj cu caracter de manufactură, tipic AMG.

    Scaunele sport AMG din piele Nappa cu emblema AMG pe tetierele din față asigură un suport lateral corespunzător. La cerere, acest caracter poate fi sporit prin scaune AMG Performance cu suporturi laterale și mai pronunțate.

    Atmosfera mașinilor de cursă este asigurată prin volanul AMG Performance plat în secțiunea inferioară, îmbrăcat în piele Nappa și marcaj poziționat la ora 12, respectiv cusătură ornamentală de contrast, volanul fiind învelit în zona de prindere cu microfibră DINAMICA antiderapantă.


    Alte elemente esențiale sunt cockpit-ul cu ecran lat cu display dublu de 12,3 inch, precum și detaliile fine, cum ar fi ceasul analogic în design IWC.

  • Tehnologie

    Mai potrivit decât oricând pentru circuite de curse.

    Imaginea prezintă compartimentul motor al Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ din perspectivă descendentă.

    Putere concentrată: în compartimentul motor lucrează o tehnologie la nivelul mașinilor de curse.

    Imaginea prezintă un motor V8 biturbo AMG de 4,0 litri detașat.

    Motor V8 biturbo AMG de 4,0 litri cu 450 kW și cuplu de 850 Nm.

    Imaginea prezintă în prim-plan lagărele motor AMG dinamice.

    Lagărele motor AMG dinamice ale S-Modell.

    Imaginea prezintă o frână compozită de înaltă performanță AMG detașată.

    Frâne compozite de înaltă performanță AMG cu etriere de frână vopsite în roșu.

    Imaginea prezintă un diferențial AMG blocabil pe axul spate detașat.

    Diferențial AMG blocabil pe axul spate controlat electronic.

    Imaginea prezintă o instalație de gaze arse AMG Performance detașată.

    Răsunător: instalația de gaze arse AMG Performance comutabilă.

    Mai potrivit decât oricând pentru circuite de curse.

    Niciodată nu a fost Clasa E axată atât de consecvent pe dinamica de rulare. Motorul biturbo V8 AMG de 4,0 litri adaptat pentru cea mai mare putere, produce puterea incredibilă de 450 KW (612 CP) și 850 Nm<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>.

    Grupul motopropulsor al Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ convinge prin timpii de reacție extrem de scurți și eficiență înaltă.

    Deoarece cine vrea să-și atingă obiectivele trebuie să-și folosească energia bine direcționat. Exact precum sistemul inovativ de tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC+. Distribuție de cupluri complet variabilă – de la tracțiune integrală până la tracțiune exclusivă pe spate – asigură o tracțiune remarcabilă și adaptată situației. De asemenea, are nevoie de a transpune pe șosea puterea conferită de transmisia sport cu 9 trepte de viteză AMG SPEEDSHIFT MCT. Performanță într-un punct.

    Dacă se dorește, transmisia permite inclusiv drifturi. Pentru aceasta, diferențialul AMG blocabil pe axul spate, care este controlat electronic la S-Modell, completează perfect tracțiunea integrală și asigură o performanță excelentă în curbe.
 Lagărele de motor dinamice AMG sprijină orice situație de rulare. În cazul accelerării transversale mari acestea sunt rigide pentru o virare mai directă. La deplasare în linie dreaptă, acestea sunt moi, asigurând astfel confortul maxim.

    Pentru performanța maximă la frânare, opțional sunt disponibile frâne AMG ceramice compozite de înaltă performanță.