Performanță.

Experimentați AMG Driving Performance în stare pură: modelul Mercedes-AMG GT.

Mercedes-AMG GT C: consum de combustibil în regim mixt: 12.9 - 12.8 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 292 - 291 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

Modele


Aflați mai multe despre modelele fascinante Mercedes-AMG GT.

Modele


Aflați mai multe despre modelele fascinante Mercedes-AMG GT.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT combină fascinația unei mașini sport autentice cu calitatea de lider în tehnologia specifică segmentului și cu nivel înalt de utilitate cotidiană. Cu viteza maximă de 304 km/h și o accelerare de la 0 la 100 km/h în 4,0 secunde, modelul Mercedes-AMG GT se potrivește în mod optim unui stil de viață marcat de sportivitate. Exprimă esența mărcii AMG Performance.

    340 kW (462 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Putere nominală

    Până la

    630 Nm

    Cuplu

    Imaginea prezintă spatele modelului Mercedes-AMG GT.
    Imaginea prezintă silueta dinamică a modelului Mercedes-AMG GT.
    Imaginea prezintă partea frontală a modelului Mercedes-AMG GT.
  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S.

    Mercedes-AMG GT S.

    Atletism avangardist: cu viteza maximă de 310 km/h și o accelerare de la 0 la 100 km/h în 3,8 secunde, modelul Mercedes-AMG GT S lasă în urmă aproape pe toată lumea. Trenul de rulare sport AMG RIDE CONTROL este reglabil în trei trepte – de la confortabil la rigid sportiv. Alte elemente esențiale sunt diferențialul electronic AMG blocabil pe puntea din spate și programul suplimentar de rulare „RACE“ pentru proiectarea sistemelor pentru autovehicule compatibile cu pistele de curse.

    Imaginea prezintă spatele modelului Mercedes-AMG GT S.
    Imaginea prezintă vederea lateral-frontală a modelului Mercedes-AMG GT S.
    Imaginea prezintă silueta dinamică a modelului Mercedes-AMG GT S.

    375 kW (510 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Putere nominală

    Până la

    670 Nm

    Cuplu

  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C.

    Mercedes-AMG GT C.

    Apariție puternică și eleganță eternă: modelul Mercedes-AMG GT C este gata pentru start cu un spate atletic, ecartament lat și roți mari. Această simbioză caracteristică curselor de mașini, dintre dinamica de rulare sofisticată și sporturile cu motor de rasă pură nu este doar un veritabil magnet pentru ochi. Grație componentelor specifice AMG, autovehiculul Mercedes-AMG GT C atinge viteza maximă de 317 km/h cu accelerare senzațională de la 0 la 100 km/h în 3,7 secunde.

    410 kW (557 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Putere nominală

    Până la

    680 Nm

    Cuplu

    Imaginea prezintă silueta dinamică a modelului Mercedes-AMG GT C.
    Imaginea prezintă vederea lateral-spate a modelului Mercedes-AMG GT C.
    Imaginea prezintă vederea lateral-frontală a modelului Mercedes-AMG GT C.
  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R demonstrează competențele AMG pentru dezvoltare și cursele auto și ridică în continuare limitele rulării dinamice – astfel ADN-ul AMG poate fi perceput și mai clar. Grație transferului direct de know-how de la sporturile cu motor, modelul Mercedes-AMG GT R entuziasmează cu viteza maximă de 318 km/h și accelerare de la 0 la 100 km/h în 3,6 secunde.

    Imaginea prezintă vederea din spate a modelului Mercedes-AMG GT R într-un oraș.

    Imaginea prezintă un model Mercedes-AMG GT R deplasându-se într-un oraș, din vedere frontală.
    Imaginea prezintă vederea de detaliu a unei roți cu jantă forjată AMG Performance de la modelul Mercedes-AMG GT R.
    Imaginea prezintă capota lungă a motorului modelului Mercedes-AMG GT R.

    430 kW (585 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

    Putere nominală

    Până la

    700 Nm

    Cuplu

Mercedes-AMG GT: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.0 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 278 - 273 g/km;
Mercedes-AMG GT S: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.1 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 278 - 275 g/km;
Mercedes-AMG GT C: consum de combustibil în regim mixt: 12.9 - 12.8 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 292 - 291 g/km;
Mercedes-AMG GT R: consum de combustibil în regim mixt: 12.8 - 12.7 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 291 - 289 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

Performanțe de rulare


Inspirat de pistele de curse.

Performanțele excelente ale Mercedes-AMG GT se datorează arhitecturii competitive a autovehiculului.

Performanțe de rulare


Inspirat de pistele de curse.

Performanțele excelente ale Mercedes-AMG GT se datorează arhitecturii competitive a autovehiculului.

Aflați mai multe despre propulsia și dinamica de rulare ale modelului Mercedes-AMG GT.

Motor biturbo AMG V8 de 4.0-litri

Motorul frontal montat central își reașează greutatea proprie de doar 209 kg în partea de mijloc a autovehiculului. Pentru un centru de greutate coborât, motorul a fost montat într-o poziție joasă în carcasa din aluminiu.

Conform conceptului constructiv transaxial, motorul a fost cuplat la cutia de viteze cu ambreiaj dublu plasată în spate, într-o unitate rigidă – pentru un balans perfect. Agregatul are lubrifiere sub presiune cu carter uscat și asigură o alimentare optimă a uleiului chiar și la accelerare transversală mare.

Tub pentru arborele cardanic

Motorul montat frontal central împreună cu cutia de viteze cu ambreiaj dublu formează o unitate solidă. Ambele componente sunt conectate printr-un tub pentru arborele cardanic rezistent la încovoiere și la torsiune.

În interior se rotește un arbore de antrenare din fibră de carbon, extrem de ușor și rezistent la torsiune. Acesta transmite consecvent puterea motorului V8 biturbo de 4.0-litri cutiei de viteze AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. În cele din urmă transformă forța în accelerație. Incredibil de rapid și spectaculos.

Tren de rulare AMG RIDE CONTROL

Trenul de rulare AMG RIDE CONTROL cu suspensii cu reglare adaptivă – ca dotare standard în Mercedes-AMG GT S, GT C și GT R – îmbină performanța impresionantă și arta conducerii de primă clasă.

În combinație cu conceptul de punte cu braț transversal dublu, permite performanță pe pistele de curse, dinamică laterală și stabilitate excelentă la rulare în cazul vitezelor mari. Adaptează caracteristica de amortizare a fiecărei roți în parte stilului de șofat și stării carosabilului.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

Cutia de viteze AMG SPEEDSHIFT DCT cu 7 trepte fascinează cu timpii de schimbare a treptelor extrem de mici, dublă debreierea impresionantă și performanță la nivelul curselor auto: cu cât mai sportiv este stilul de șofat, comportamentul de răspuns este cu atât mai agil.

Salturile mici de turație permit adaptarea optimă a raportului de transmisie și schimbarea rapidă a treptelor de viteză, fără întreruperea tracțiunii. Șapte trepte, trei programe de rulare și un mod manual, precum și funcția de dublă debreiere și RACE START, permit manevre de accelerare extrem de dinamice.

Sistem de frânare compozit de înaltă performanță AMG

Sistemul de frânare compozit de înaltă performanță AMG, cu discuri de frână aerisite din interior și perforate, permite valori de decelerare excelente și durabilitate mare.

Avantajele sistemului opțional de frânare compozit ceramic de înaltă performanță AMG: greutate scăzută, durată de viață ridicată și stabilitate și mai bună.

Repartizarea optimă a greutății.

Imaginea prezintă modelul Mercedes-AMG GT R.

Repartizarea optimă a greutății.

Prin motorul său frontal central și cutia de viteze AMG SPEEDSHIFT DCT 7G, montată transaxial, Mercedes-AMG GT obține repartizarea optimă a greutății în raport de 47 % la 53 % între puntea din față și cea din spate. Combinat cu centrul de greutate coborât al autovehiculului, sunt garantate manevrarea deosebit de agilă și vitezele mari în curbe. În concluzie: cursele se câștigă în curbe.

Mercedes-AMG GT: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.0 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 278 - 273 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>


Aflați mai multe despre dinamica de rulare a autovehiculelor Mercedes-AMG GT.

Combinația unică a tehnologiilor inovative din sporturile cu motor aduce pe șosea pasiunea inginerilor noștri.


Aflați mai multe despre dinamica de rulare a autovehiculelor Mercedes-AMG GT.

Combinația unică a tehnologiilor inovative din sporturile cu motor aduce pe șosea pasiunea inginerilor noștri.

Spaceframe


De la Spaceframe la Raceframe.

Arhitectura sa inovatoare face caroseria tip Spaceframe de la Mercedes-AMG GT extrem de ușoară.

Spaceframe


De la Spaceframe la Raceframe.

Arhitectura sa inovatoare face caroseria tip Spaceframe de la Mercedes-AMG GT extrem de ușoară.

Imaginea prezintă o vedere laterală a caroseriei tip Spaceframe de la Mercedes-AMG GT.

Carbon. Aluminiu. Magneziu. Oțel.

Carbon. Aluminiu. Magneziu. Oțel.

Acestea sunt materiile prime pentru caroseria brută de la Mercedes-AMG GT. Caroseria tip Spaceframe este construită în mare parte din aluminiu și cântărește doar 231 kilograme. O arhitectură inovatoare, care în același timp este ușoară, stabilă și extrem de rigidă. Aceasta este condiția prealabilă pentru cea mai bună dinamică laterală și longitudinală și pentru cea mai înaltă precizie a direcției. Modulul frontal extrem de ușor este din magneziu, reducând momentul de inerție al maselor dinaintea punții față, optimizând astfel agilitatea mașinii de curse.

  • Caroseria tip Spaceframe din aluminiu cântărește doar 231 de kilograme

  • Duritate înaltă la torsiune și rezistență a caroseriei

  • Precizie înaltă a direcției și dinamicii laterale

Aerodinamica modelului Mercedes-AMG GT R este testată într-un tunel aerodinamic.

Aerodinamică.

Aerodinamică.

Conceptul aerodinamic bazat pe know-how-ul din sporturile cu motor al modelului Mercedes-AMG GT susține șoferul într-un stil de conducere dinamic și sigur. Acesta îmbină stabilitate aerodinamică cu o rezistență redusă a aerului și integrează o răcire și alimentare cu aer suficiente ale tuturor componentelor. AIRPANEL din spoilerul față și eleronul spate retractabil electric adaptează activ aerodinamica la situația respectivă din trafic.

Mercedes-AMG GT R: consum de combustibil în regim mixt: 12.8 - 12.7 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 291 - 289 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

Motor AMG V8 biturbo


Descoperiți nucleul Mercedes-AMG GT.

Motor AMG V8 biturbo


Descoperiți nucleul Mercedes-AMG GT.

Greutatea redusă sporește performanța.

Imaginea prezintă motorul AMG V8 biturbo de 4.0-litri, demontat, al unui Mercedes-AMG GT, din vedere laterală.

Greutatea redusă sporește performanța.

Un agregat cu valori ale puterii la nivelul curselor de mașini – motorul biturbo V8 cu două turbocompresoare interioare este configurat pentru o putere maximă, iar lagărele dinamice ale motorului se adaptează fiecărei situații de drum. În plus, lubrifierea uscată coboară și mai mult poziția joasă de montare. Fascinant: răspunsul exploziv cu o forță înaltă de tracțiune.

Așa sună performanța.

Lămpile față verzi ale unui Mercedes AMG GT R radiază dintr-un garaj.
Vizualizare din nou

Așa sună performanța.

Impresionant când un V8 își dezvoltă toată puterea. La fel de convingător este și sunetul aferent motorului, care subliniază performanțele excelente ale Mercedes-AMG GT.

Inima unui AMG GT, motorul V8 biturbo de 4.0-litri, îl face pe șoferul său să alerge. Formidabil când motorul V8 de sub capota foarte lungă își dezvoltă toată puterea sa. Cu greutatea proprie de numai 209 kilograme, oferă performanțe la nivelul curselor de mașini. Ușor. Compact. Performant.

Până la

430 kW (585 CP)<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

Putere nominală

Până la

700 Nm<p>Date privind puterea nominală și cuplul motor nominal conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 în vigoare.</p>

Cuplu

Trăiți acum bucuria la volanul unui Mercedes-AMG GT.

Către configurator

Sistem de frânare compozit de înaltă performanță AMG


Performanțe de frânare similare celor din sporturile cu motor – cu tehnologii AMG.

Sistem de frânare compozit de înaltă performanță AMG


Performanțe de frânare similare celor din sporturile cu motor – cu tehnologii AMG.

Imaginea prezintă sistemul de frânare compozit de înaltă performanță AMG al modelului Mercedes-AMG GT.

Sistemul de frânare compozit de înaltă performanță al modelului Mercedes-AMG GT se evidențiază prin valori excelente de încetinire, dozare precisă și stabilitate ridicată. Discurile de frână de dimensiuni mari, aerisite la interior, perforate și cu caneluri reunesc o rezistență ridicată la temperatură și o greutate scăzută.

Principalele caracteristici ale instalației de frânare:

  • valori extraordinare de încetinire datorită discurilor de frână mari, aerisite pe interior, cu caneluri și perforate
  • tehnologie compozită pentru stabilitate ridicată a discurilor de frână și mase neamortizate scăzute
  • frână de parcare electrică cu operare comodă prin intermediul unui buton de sub comutatorul de lumină
  • etriere de frână cu inscripție „AMG“ de culoare argintie pentru modelul AMG GT, roșie pentru AMG GT S și GT C sau galbenă pentru AMG GT R (opțional roșie)
  • dimensiunea și puterea instalației de frânare compozită standard sunt adaptate la puterea autovehiculului
    opțional pentru toate motorizările: instalație de frânare compozită ceramică AMG de înaltă performanță pentru un randament sporit al frânării și pentru anduranță

Mercedes-AMG GT: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.0 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 278 - 273 g/km;
Mercedes-AMG GT S: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.1 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 278 - 275 g/km;
Mercedes-AMG GT C: consum de combustibil în regim mixt: 12.9 - 12.8 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 292 - 291 g/km;
Mercedes-AMG GT R: consum de combustibil în regim mixt: 12.8 - 12.7 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 291 - 289 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

Echipări speciale AMG


Driving Performance. GT Feeling.

Echipări speciale AMG


Driving Performance. GT Feeling.

    Pachetul AMG DYNAMIC PLUS

    Imaginea prezintă interiorul modelului Mercedes-AMG GT cu pachet AMG DYNAMIC PLUS.

    Pachetul AMG DYNAMIC PLUS asigură plăcere maximă de rulare și agilitate superioară. Acesta combină componente de High-Performance pentru o dinamică de rulare și mai ridicată. Astfel, experiența de rulare devine și mai captivantă.

    Sistemul COMAND Online

    Imaginea prezintă sistemul Multimedia COMAND Online cu aplicația AMG TRACK PACE în modelul Mercedes-AMG GT.

    Sosiți la destinație mai rapid și mai destins cu ajutorul sistemului COMAND Online, navigarea premium perfect integrată în cockpit, cu aspect și ținută Mercedes consacrate. 
    Cu aplicația AMG Track Pace beneficiați de o analiză detaliată și profesională a propriului stil de condus. Astfel, puteți să vă îmbunătățiți performanța fără instructor pe piste cu circuit închis și puteți face comparații în raport cu alți șoferi. Reprezentarea este clară, intuitivă și inteligibilă. Puteți să vă consemnați datele de drum și să le partajați de exemplu în rețele sociale cu alți pasionați de curse.

    Sistem de frânare compozit performant AMG, din ceramică

    Imaginea prezintă sistemul de frânare compozit ceramic de înaltă performanță AMG al modelului Mercedes-AMG GT.

    Fiabilitate în situații extreme, inclusiv după mai multe frânări complete succesive: sistemul de frânare compozit performant AMG, din ceramică, asigură valori de decelerare pe care vă puteți baza în situații critice. Acesta este mai ușor decât sistemele de frânare uzuale - o masă nesuspendată mai redusă pentru mai multă dinamică de rulare și agilitate.

    Marca Mercedes-AMG


    Universul driving performance.

    Marca Mercedes-AMG


    Universul driving performance.

    Universul Driving Performance .

    Imaginea prezintă mai multe modele Mercedes-AMG GT.

    Universul Driving Performance .

    Experimentați gama foarte variată de autovehicule Mercedes-AMG și lăsați-vă încântați puternic de Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT S Coupé: cconsum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.1 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 278 - 275 g/km;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: consum de combustibil în regim mixt: 12.8 - 12.7 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 291 - 289 g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: consum combustibil în regim mixt: 12.9 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 293 - 292 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

    Mercedes-AMG GT: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.0 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 278 - 273 g/km;
    Mercedes-AMG GT S: consum de combustibil în regim mixt: 12.3 - 12.1 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 278 - 275 g/km;
    Mercedes-AMG GT C: consum de combustibil în regim mixt: 12.9 - 12.8 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 292 - 291 g/km;
    Mercedes-AMG GT R: consum de combustibil în regim mixt: 12.8 - 12.7 l/100 km; emisii CO2 în regim mixt: 291 - 289 g/km<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>