Tipuri de propulsie.

Aflați mai multe despre tipurile alternative de propulsie.

EQC 400 4MATIC: consum de curent electric în regim mixt: 22,2 kWh/100 km; emisii de CO2 în regim mixt: 0 g/km. Date preliminare.(1)

Propulsie complet electrică


Electric fără compromisuri cu noul model EQC.

Mobilitatea electrică pură înseamnă fără emisii locale, o deplasare aproape silențioasă și un comportament de răspuns excelent. În concluzie: o senzație complet nouă de condus.

Propulsie complet electrică


Electric fără compromisuri cu noul model EQC.

Mobilitatea electrică pură înseamnă fără emisii locale, o deplasare aproape silențioasă și un comportament de răspuns excelent. În concluzie: o senzație complet nouă de condus.

Videoclipul prezintă modul de funcționare al grupului propulsor complet electric al modelului Mercedes-Benz EQC.
Vizualizare din nou

Propulsie complet electrică


Descoperiți componentele propulsiei complet electrice.

Propulsie complet electrică


Descoperiți componentele propulsiei complet electrice.

Sistem de încărcare

Datorită unui sistem de încărcare inteligent, bateria poate fi încărcată prin toate modalitățile uzuale de încărcare. Aici sunt incluse prizele casnice, Wallbox-uri, stațiile publice de încărcare având curent alternativ (AC) și stațiile publice de încărcare rapide (curent continuu).

Încărcătorul On-Board este integrat fix în autovehicul și reglează încărcarea prin rețeaua publică de energie electrică. Astfel, acesta convertește tensiunea de curent alternativ (AC) în curent continuu (DC). Pe lângă posibilitatea încărcării la un racord de rețea „normal” (AC) există posibilitatea de a încărca autovehiculul și la stații publice de încărcare DC (stații publice de încărcare rapidă).

Baterie litiu-ion de înaltă tensiune

Bateria litiu-ion de înaltă tensiune este acumulatorul central de energie pentru propulsia electrică. Atât raza de acțiune, cât și randamentul sunt dependente direct de proprietățile bateriei.

Bateria se încarcă extern la rețeaua de energie electrică. Suplimentar se recâștigă energie prin recuperarea la procesele de frânare și în regimul de decelerare. Pentru un centru de greutate totală al autovehiculului dinamic avantajos și redus, bateria este inclusă în podeaua caroseriei.

Motor electric

Câte un motor electric la puntea față și puntea spate convertește energia electrică din bateria de înaltă tensiune în energie mecanică și oferă de la prima turație o propulsie impresionantă.

Pentru reducerea consumului de curent și pentru îmbunătățirea dinamicii, distribuția eficientă a forțelor de propulsie este reglată continuu între puntea față și spate.

Sistem de frânare recuperativ

Pentru un plus în raza de acțiune: cel mai mare potențial de reducere a consumului constă în creșterea recuperării energiei în fazele de propulsie și de frânare (recuperare).

Aceasta are loc prin distribuția inteligentă, cu eficiență optimizată a momentelor de decelerare. Atunci când acționați pedala de frână, motorul electric preia decelerarea și acționează ca un generator. Suplimentar, puteți influența performanța de recuperare prin padelele de cuplare de pe volan în mai multe trepte.

EQC 400 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 22.4 - 25; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Valorile comunicate au fost stabilite conform procedurilor de măsurare impuse. Consumul de curent și autonomia au fost determinate pe baza Regulamentului (EC) nr. 2017/1151. Consumul de curent și autonomia depind de configurația autovehiculului.</p>

Propulsie plug-in hybrid


EQ Power: combinația perfectă între motorul electric și cel cu ardere internă.

Aflați mai multe despre componentele individuale de acționare ale propulsiei plug-in hybrid și experimentați-o în modelele noastre EQ Power.

Propulsie plug-in hybrid


EQ Power: combinația perfectă între motorul electric și cel cu ardere internă.

Aflați mai multe despre componentele individuale de acționare ale propulsiei plug-in hybrid și experimentați-o în modelele noastre EQ Power.

Mercedes-Benz EQ Power: propulsia hibrid plug-in.

Priză de încărcare

Bateria litiu-ion de înaltă tensiune poate fi încărcată, pe lângă recuperarea externă, prin intermediul unei prize de încărcare aflată în dreapta spate pe bara de protecție.

Datorită unui sistem inteligent de încărcare On-Board, puteți reîncărca bateria la un Wallbox, prin intermediul unei prize normale sau la una din stațiile publice de încărcare.

Baterie litiu-ion de înaltă tensiune

O baterie litiu-ion de înaltă tensiune montată în partea din spate a autovehiculului permite o rulare exclusiv electrică, de exemplu în oraș.

Bateria poate fi încărcată extern, de exemplu la un Wallbox, precum și în timpul deplasării prin recuperare și prin motorul cu ardere internă.

Cutia de viteze hibrid inclusiv motorul electric

În capul hibrid al transmisiei automate standard cu 9 trepte 9G-TRONIC sunt complet integrate motorul electric și un ambreiaj suplimentar între motorul cu ardere internă și motorul electric.

Motor cu ardere internă

În funcție de model, motoarele Otto sau diesel cu patru sau șase cilindri sunt combinate cu module hibride și cu baterii de diferite nivele de putere.

Performanța motorului cu ardere internă este susținută de motorul electric, dacă este necesar – pentru un plus de performanță în timpul accelerării. Rezultatul îl constituie combinarea performanțelor de rulare, a plăcerii de a conduce și a confortului cu cel mai mic consum posibil de combustibil și emisii scăzute.

Sistem de frânare recuperativ

Pentru un plus în raza de acțiune: cel mai mare potențial de reducere a consumului constă în creșterea recuperării energiei în fazele de propulsie și de frânare.

 

Aceasta are loc prin distribuția inteligentă, cu eficiență optimizată a momentelor de decelerare. Atunci când acționați pedala de frână, motorul electric preia decelerarea și acționează ca un generator.

E 300 de (Limuzină): consum de combustibil în regim mixt: 1.6-1.4 l/100km; emisii de CO2 în regim mixt: 43 - 37 g/km; consum de energie electrică în regim mixt: 189.0 - 177.0 Wh/ km.<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>

EQC 400 4MATIC: consum de curent în kWh/100 km (în regim mixt): 22.4 - 25; emisii de CO2 în g/km (în regim mixt): 0.<p>Valorile comunicate au fost stabilite conform procedurilor de măsurare impuse. Consumul de curent și autonomia au fost determinate pe baza Regulamentului (EC) nr. 2017/1151. Consumul de curent și autonomia depind de configurația autovehiculului.</p>

E 300 de (Limuzină): consum de combustibil în regim mixt: 1.6 - 1.4 l/100km[1]; emisii de CO2 în regim mixt: 43 - 37 g/km[1]; consum de energie electrică în regim mixt: 189.0 - 177.0 Wh/km.<p>Valorile indicate au fost determinate în concordanță cu metoda de măsurare prescrisă. Valorile indicate sunt “valorile CO2 WLTP măsurate” în acord cu art. 2 nr. 3 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Valorile de consum de carburant au fost calculate în baza acelor valori.<br> </p>