Stabilește o programare în service

Rezervați online o programare în service.

Aici poți rezerva online o programare în service la partenerul tău Mercedes-Benz preferat.
Aici poți rezerva online o programare în service la partenerul tău Mercedes-Benz preferat.

Lateralul mașinii zgâriat de un cărucior de cumpărături?

Indiferent că este vorba despre o avarie sau o daună: Mercedes-Benz vă ajută.

Coliziune în parcarea centrului de grădinărit?

Indiferent că este vorba despre o avarie sau o daună: Mercedes-Benz vă ajută.

Accident cu impact din spate pe drumul spre un festival al verii?

Indiferent că este vorba despre o avarie sau o daună: Mercedes-Benz vă ajută.

Ați evitat o căprioară dar ați atins un parapet?

Indiferent că este vorba despre o avarie sau o daună: Mercedes-Benz vă ajută.

Modalități de contact


Asistență cuprinzătoare

Modalități de contact


Asistență cuprinzătoare

Ce este de făcut atunci când se întâmplă ceva neașteptat? Unde vă adresați în caz de daună? Cine vă sare rapid în ajutor în caz de nevoie? Mercedes-Benz vă ajută. Nu trebuie decât să solicitați ajutor printr-o apăsare de buton sau printr-un apel telefonic din autovehiculul dumneavoastră Mercedes, iar noi vă vom consilia și vă vom însoți pe parcursul următorilor pași.

Centru asistență clienți pentru service Mercedes-Benz: 0800 672 389

Centru asistență clienți pentru service Mercedes-Benz organizează 24 de ore pe zi și șapte zile pe săptămână ajutor rapid în caz de avarie sau accident.

Centru asistență clienți pentru service Mercedes-Benz: 0800 672 389

Indiferent că este vorba despre o mică avarie sau o daună mai mare: persoanele noastre de contact competente sunt disponibile pentru dumneavoastră 24 de ore pe zi și șapte zile pe săptămână. Aceștia vă ajută în cazul oricăror întrebări legate de eventuale daune și organizează măsurile potrivite pentru dumneavoastră. De la consilierea personală la fața locului, la organizarea continuării călătoriei dumneavoastră, până la reparația optimă a autovehiculului dumneavoastră Mercedes. Totul dintr-o singură sursă – totul pentru ca dumneavoastră să rămâneți mobil și relaxat.

Centru asistență clienți pentru service

Printr-un apel la numărul 0800 7 1 777 7777, persoane de contact competente de la Mercedes-Benz sunt disponibile non stop.

Apelare rapidă, conectare la nivel personal: Printr-un apel la numărul 0800 672 389 puteți lua legătura non stop cu persoane de contact competente.

Mercedes-Benz Contact/Mercedes me connect <p>Mercedes-Benz Contact/Mercedes me connect este disponibil și poate fi apelat în aproape toate țările europene. Premiză: radio din fabrică, conectat cu un telefon mobil funcțional. Vor apărea numai costurile aferente apelurilor din rețeaua mobilă către rețeaua fixă.</p>

Tasta Mercedes me din agenda telefonică a autovehiculului dumneavoastră conectează șoferul direct cu un angajat dintr-un service Mercedes-Benz.

Ajutor printr-o simplă atingere: tasta Mercedes me din agenda telefonică a autovehiculului dumneavoastră vă conectează direct cu unul dintre angajații noștri de service.

Tasta SOS

Tasta SOS din unitatea de comandă plafon a autovehiculului realizează imediat o conexiune vocală cu centrala pentru apeluri de urgență Mercedes-Benz.

O apăsare de buton este suficientă: tasta SOS din unitatea de comandă plafon a autovehiculului dumneavoastră realizează imediat o conexiune vocală cu centrala pentru apeluri de urgență Mercedes-Benz.

Garanția împotriva perforării prin ruginire este valabilă pentru o vechime a autovehiculului de max. 30 de ani, începând cu ziua primei înmatriculări a autoturismului (fără limită de kilometri). Premisa este ca toate serviciile de întreținere scadente începând cu al treilea an de exploatare după prima înmatriculare a autovehiculului să fi fost efectuate fără întreruperi la un partener de service autorizat Mercedes-Benz, conform specificațiilor producătorului.

SmallRepair


Împotriva micilor urme ale vieții de zi cu zi.

SmallRepair


Împotriva micilor urme ale vieții de zi cu zi.

Pe drumul spre concediu a apărut o zgârietură pe oglinda exterioară – ce este de făcut?

Prin intermediul metodelor de reparație inovatoare, Mercedes-Benz face ca micile defecțiuni din exterior și interior să dispară rapid și avantajos.

Pe drumul spre concediu a apărut o zgârietură pe oglinda exterioară – ce este de făcut?

Mercedes-Benz vă ajută.

Mercedes-Benz vă ajută.

Zgârieturile, urmele de lovituri sau loviturile de piatră sunt aproape inevitabile în decursul vieții unui autovehicul. De aceea există Mercedes-Benz SmallRepair. Metodele de reparație inovatoare vă ajută să faceți să dispară micile defecțiuni din exterior și interior rapid și mai ales avantajos – fără a fi necesară înlocuirea unor piese integrale. Și toate acestea bineînțeles la aceeași calitate înaltă, testată, Mercedes-Benz.

Reparații daune


Soluția potrivită pentru fiecare problemă.

Reparații daune


Soluția potrivită pentru fiecare problemă.

„Trebuie să ajung la o petrecere, dar o altă mașină m-a tamponat. Ce mă fac?“

Indiferent că este vorba despre daune la nivel de caroserie, lucrări de vopsitorie sau înlocuirea de piese ale autovehiculului – pentru reparație se merge la atelierul de specialitate Mercedes-Benz.

„Trebuie să ajung la o petrecere, dar o altă mașină m-a tamponat. Ce mă fac?“

Mercedes-Benz vă ajută.

Mercedes-Benz vă ajută.

Daune ca urmare a unor coliziuni, precum și daunele mai mari rezultate în urma unor accidente sunt reparate cu grijă de către specialiștii Mercedes-Benz: cu metode adecvate, proceduri adaptate materialelor și cunoștințele speciale deținute de producător. Astfel, autovehiculul dumneavoastră Mercedes rămâne un original din punct de vedere tehnic și optic. Drept garanție a calității speciale a reparației veți primi un certificat Mercedes-Benz Repair™.

Soluție pentru mobilitate


Cu Mobilo ajungeți la destinație.

Soluția pentru mobilitate Mobilo este inclusă în echiparea standard pentru fiecare autoturism Mercedes-Benz și este reînnoită gratuit după fiecare intervenție de service la Mercedes-Benz – și asta pentru până la 30 de ani.

Soluție pentru mobilitate


Cu Mobilo ajungeți la destinație.

Soluția pentru mobilitate Mobilo este inclusă în echiparea standard pentru fiecare autoturism Mercedes-Benz și este reînnoită gratuit după fiecare intervenție de service la Mercedes-Benz – și asta pentru până la 30 de ani.

Vă stăm la dispoziție non stop la numărul 0800 672 389.

În cazul unei defecțiuni tehnice, al unui accident sau în caz de vandalism, Mercedes-Benz Mobilo se asigură pe întregul teritoriu al Europei că veți putea merge mai departe.

Vă stăm la dispoziție non stop la numărul 0800 672 389.

În cazul unei defecțiuni tehnice, al unui accident, al unui incident minor sau în caz de vandalism, experții noștri de pe întregul teritoriu al Europei se asigură că vă veți putea continua drumul. Indiferent că vă ajută cu reparația la fața locului, vă oferă un autovehicul de schimb sau un bilet de avion. Și dacă preferați să așteptați relaxat repararea autovehiculului dumneavoastră, vă decontăm cu plăcere o cameră de hotel.

Pentru autovehiculele cu prima înmatriculare între 24.10.1998 și 31.03.2008, în măsura în care soluția pentru mobilitate a fost prelungită sau reînnoită în mod regulat prin service la partenerul Mercedes-Benz, este valabil produsul precedent, MobiloLife.