Utilitate dublă

Pe drum sau pe şine

Un motor diesel puternic, o transmisie cu performanţe ridicate, un concept de tracţiune integrală cu diferenţiale blocabile şi un ambreiaj cu convertor de cuplu pentru porniri line: Unimog road-railer este prevăzut cu dotările ideale pentru manevre din momentul în care părăseşte fabrica. În plus, poate fi achiziţionat la un preţ cu 60% mai redus decât cel al unei locomotive de manevră convenţionale.

Un autovehicul fără rival - forţa de acţionare este transmisă către şine direct prin intermediul roţilor autovehiculului. Beneficiile pentru client: tracţiune maximă şi capacitate de remorcare de până la 1.000 de tone. După manevră, puteţi să părăsiţi şinele rapid, să conduceţi pe şosea până la următoarea zonă de lucru şi să reveniţi pe şine în orice punct al acestora. Deoarece este un autovehicul pe care se pot monta echipamente profesioniste, Unimog are mult mai multe de oferit, atât pe şine, cât şi pe şosea, de la rectificarea şinelor, până la curăţarea tunelurilor de metrou, de la întreţinerea cablurilor suspendate, până la servicii de deszăpezire cu pluguri de zăpadă şi rotative, de la controlul vegetaţiei până la operaţiuni de salvare, de la utilizare drept camion utilitar pentru asistenţă în caz de dezastre până la ateliere mobile. Performanţele superioare de manevră şi capacitatea de funcţionare continuă timp de 365 de zile pe an sunt rentabile.

Mercedes-Benz România