Servicii

O nouă dimensiune a serviciilor

Noi considerăm că rolul operaţiunilor de service este să vă ajute să ajungeţi în fiecare zi la destinaţie în cadrul activităţilor de transport pe distanţe lungi – în mod eficient, 24 de ore din 24, în toată Europa. Concret, acest lucru înseamnă oferirea unei game largi de opţiuni, inclusiv a unei reţele dense pan-europene de ateliere de service, a unei logistici de înaltă eficienţă în domeniul pieselor de schimb, pe baza celor 13 centre europene de piese de schimb, şi a serviciului de succes Service24h Mercedes-Benz şi TeleDiagnosis. De asemenea, furnizăm clienţilor sistemul telematic FleetBoard®, serviciul noastre de asigurare a mobilităţii permanente Mercedes-Benz CharterWay şi oferte atrăgătoare de leasing, finanţare şi soluţii de asigurări de la Banca Mercedes-Benz. Aceste module de servicii sunt perfect adaptate cerinţelor flotei dumneavoastră de autovehicule, pentru a asigura o economie optimă. Printre celelalte servicii extrem de avantajoase se numără MercedesServiceCard, Mercedes-Benz TruckMobility şi Mercedes-Benz ProfiTraining (formare profesională)*, care au ca obiectiv reducerea consumului de carburant şi promovează un stil de conducere economic şi sigur.