Călătoria continuă, Actros rămâne în frunte

Noua generaţie de motoare OM471 scade consumul cu până la 3%

1.100 de litri mai puţin combustibil consumat intr-un an de un camion si 3 tone mai puţin CO2 emis în aer, sunt două dintre etaloanele importante setate de noua generatie de motoare Mercedes-Benz pentru camioane, OM 471 (12.8 litri), presupunând un kilometraj anual de circa 130.000 km și un consum de cca 28.5 l/100km. La 4 ani de la debutul acestei generaţii de motoare revoluţionare, noi inovaţii vin în sprijinul şoferilor Actros: a doua generatie OM 471!

Echipa care a lucrat la dezvoltarea acestui nou model OM 471 şi-a propus în mod sistematic să obţină un produs şi mai eficient şi a avut ca scop principal micşorarea costurilor de operare.

Astfel, OM 471 aflat la a doua generatie asigură un consum redus cu până la 3%, o dinamică sporită la drum datorită creşterii cuplului motor şi nu în ultimul rând este cel mai robust motor pe care l-am construit vreodată. Noua generaţie de motoare OM 471 setează, din nou, standardele în categorie!

Noua generatie de motoare OM471

  • Nou: Cinci variante de putere până la 390kW (530cp).
  • Nou: Ultima generație a sistemului cu injecție X-Pulse.
  • Nou: Cuplu mărit chiar de la nivelul minim de turație.
  • Nou: Soluție patentată pentru recircularea gazelor arse.
  • Nou: Turbina asimetrica personalizata, produsa de Daimler AG.
  • Nou: Mai multă robustețe datorită eliminării senzorilor și a operării pilot-control.

Beneficii pentru afacerea Dvs.

  • Consum scăzut de combustibil și ulei.
  • Intervale de mentenanță extrem de lungi, până la 150.000 km.
  • Robustețe și durabilitate a motorului.
  • Costuri totale de operare scăzute.

Ultima generaţie a sistemului cu injecţie X-Pulse.

O componentă cheie a ultimei generaţii de motoare este sistemul cu injecţie X-Pulse, unicul sistem common-rail cu crestere a presiunii în injector şi flexibilitate totala pentru adaptarea sistemului de injecţie, in functie de natura exploatarii motorului.

• Sistem common-rail de ultima generaţie, cu control electronic complet
• Presiunea de 1.160 bari acumulata in rampa comuna de injectie (OM 471 din prima generaţie: 900 bari) confera mai multa fiabilitate şi necesită mai puţină energie pentru pompele de înaltă presiune

• Sporire presiune cu până la 2.700 bari (OM 471 din prima generaţie: 2.100 bari) furnizată de valvele duale din injector
• Injecţie extrem de precisă: permite controlul independent al presiunii de injecţie, a timpului, cantităţii şi procesului

• Consum redus de combustibil ca urmare a adaptării optime a combustiei la condiţiile de funcţionare respective ale motorului
• Controlul independent permite o combustie cu emisii reduse

Motoare mai robuste ca niciodată.

Operarea motorului cu întreaga sa termodinamică meticulos optimizată, este controlata acum in exclusivitate de unitatea centrala pilot-control.

Prin preicizia pilot control, cu toate variabilele sale, se obtine un factor de eficienta optimă, eliminându-se astfel complicațiile aduse de sistemele de control individuale.
În același timp, motorul a devenit chiar mai fiabil datorită eliminării numeroaselor componente. Ideea de baza aici este foarte simplă și ușor de înțeles: ceea ce nu este inclus, nu poate provoca daune.

Aerul condiţionat economiseşte combustibil.

Când vine vorba despre TCO, consum de combustibil şi emisii, Mercedes-Benz ia în considerare fiecare componentă a vehiculului. Cele mai recente măsuri de optimizare a consumului de combustibil includ un nou sistem de aer condiţionat. Compresorul său frigorific lucrează mai eficientsi ajută la obţinerea unui consum mai redus de combustibil, în cazul camioanelor Mercedes-Benz.