O nouă clasă de manevrare

Timpul, marfa şi vehiculul - sunt toate sub control

În timp ce am creat noul Antos, am făcut tot posibilul pentru ca munca de distribuţie de mare putere pe care o faceţi în fiecare zi să devină mult mai plăcută. Rezultatul este o staţie de lucru confortabilă şi practică, un sistem de angrenaj dinamic şi sensibil şi caracteristici impresionante de conducere.

Antos a fost conceput în mod special pentru operaţiuni de distribuţie, pentru ca dumneavostră să puteţi aborda provocările zilnice tot mai mari în mod mai rapid, mai uşor şi mai confortabil decât până acum. Noile modele ClassicSpace S-cab, ClassicSpace M-cab şi CompactSpace M-cab, fiecare fiind disponibil cu o înălţime a galeriei motorului de 170 mm sau de 320 mm, sunt perfecte pentru aceasta. Acest lucru se datorează faptului că ele sunt echipate în mod sistematic pentru aplicaţia respectivă, astfel încât să poată oferi un echilibru perfect între lungimea caroseriei şi sarcina utiă şi să reprezinte o staţie de lucru confortabilă şi practică. Lăţimea standard de 2300 mm oferă un câmp vizual optim pentru conducător, în timp ce intrarea joasă, de tip scară elimină efortul intrării în cabină. Odată ce vă aflaţi la bord, noile scaune confortabile, împreună cu cabina concepută asimetric înclinată spre şofer vă vor face imediat să simiţiţi că sunteţi stăpânul tuturor lucrurilor pe care inspectaţi. Ergonomia inteligent concepută, comenzile intuitive şi spaţiile practice de depozitare formează împreună un concept armonios, care pur şi simplu vă uşurează munca.

Manevrarea considerabil mai bună. Pentru absolut fiecare cursă

Angrenajul dinamic cu o rată ridicată de răspuns al noului Antos, face, de asemenea, o impresie câtşigătoare încă de la îneput. Lucrul la unison cu schimbătorul automat standard Mercedes PowerShift 3 şi transmisiile corelate aplicaţiilor şi rapoarte de transmisie pe axul posterior, motoarele cu torsiune mare Euro VI montate ca versiune standard sunt capabile să livreze o senzaţie concretă de dinamism şi plăcere de şofat economic în practic orice situaţie de condus.

În plus, modul direct de control al direcţiei cu răspuns sensibil, cadrul larg cu un design optimizat pentru distribuţie, noua suspensie cu patru burdufuri şi sistemul inovativ de ghidaj axial posterior funcţionează concomitent într-o armonie perfectă pentru a produce o senzaţie de condus solidă şi supremă - indiferent dacă şofatul are loc pe drumuri de ţară, în centrele oraşelor sau în cadrul manevrelor. Mai mult, există o gamă de sisteme de siguranţă şi asistenţă, precum Active Brake Assist 3* şi Attention Assist, care vin în sprijinul şoferului în situaţii de stres. Pentru o operare şi manevrarea semnificativ mai bune. Pentru absolut fiecare cursă.

* Disponibil din 12/2012; disponibil numai corelat cu sistemul Proximity Control Assist.

ALTE INFORMAŢII