Sales Administration - Departamentul Trucks Wholesales

Perioadă determinată 6 luni

Responsabilităţi:

  •  Urmărește și avizează întocmirea contractelor de vânzare în CRM
  •  Derulează activitățile suport pentru echipa de retail
  •  Urmărește și raportează încheierea Order Intake, Group sales, Livrari, Stock;
  •  Urmărește și îmbunătățește activitătile de logistică din cadrul departamentului camioane
  •  Urmărește și îmbunătățește sistemul de avizare al contractelor precum și formele acestora în concordanța cu procesele companiei și cerințele pieței
  •  Urmărește și updatează datele din sistemele de gestionare aferente tranzacțiilor camioane noi
  •  Contribuie și dezvoltă procese noi de lucru folosind sistemele actuale și respectând politicile companiei în vederea eficientizării activităților departamentului.

Cunoştinţe cerute:

Obligatorii:

  •  Studii: superioare
  •  Operare PC – Word, Excel, Outlook – Nivel mediu
  •  Limbi străine – Engleză scris și vorbit – Nivel avansat

De dorit:

  •  Studii superioare economice
  •  Permis de conducere Categoria B

Experienţa cerută:

Obligatorie:

  •  Minim 3 ani într-o poziție similară, instituție financiară / dealer auto

Constituie avantaj:

  •  Cunoștințe în derularea tranzacțiilor de vânzări auto

Competenţe cerute:

  •  Desfășoară acțiuni care au un rezultat specific
  •  Are un caracter flexibil, deschis, este dornic să învețe, se poate adapta ușor la nou, poate lucra în echipă
  •  Poate lucra în mod independent și autonom
  •  Este orientat către client
  •  Posedă abilități de coordonare a echipei, a proiectelor
  •  Are abilități de comunicare și calități care țin de nivelul interpersonal
  •  Posedă calități care țin de planificare & control
  •  Deține abilități de gândire analitică, poate sintetiza un volum mare de informații
  •  Poate concepe strategii de business
  •  Știe cum să rezolve problemele și poate lua rapid decizii în acest sens