Junior Salesman - zona AR, BH

-Departamentul Trucks Retail (zona de Vest)

-Perioadă determinată de 6 luni

Responsabilități:

  • 1.Derulează activitățile specifice postului:
  • completează și derulează în sistemul CRM activitățile specifice unui proces de vânzare ;
  • primește și remite către dep. Wholesale documente specifice unui act de vânzare cumpărare camioane;
  • oferă sprijin în derularea formalităților contractuale și logistice ale procesului de predare-preluare mașini demo;
  • asistă îndeaproape cumpărătorul în derularea formalităților comerciale atunci când influența senior salesman-ului nu mai este determinantă (ex : predare diferite documente după perfectarea livrării) ;
  • urmărește, la cererea superiorului ierarhic, derularea unor părți din procesele after-sales ale anumitor clienti ;
  • dezvoltă portofoliul de clienți activi prin vânzarea către clienți noi (din anul 2 de activitate);
  • planifică și urmează activități de prospectare a clienților, discuții cu acestia pentru identificarea corectă și completă a necesităților lor, împreună cu senior-salesman;
  • elaborează în conformitate cu cerințele identificate oferta tehnică și comercială pentru produsele solicitate precum și pentru produsele și serviciile opționale, suplimentare, care se regăsesc în portofoliul Mercedes-Benz România ;
  • urmărește derularea etapelor procesului de comandă, fabricație și livrare către client, urmând ca ulterior să verifice cu fiecare client gradul de satisfacere a cerințelor inițiale de către produsul vândut;
  • asistă clienții pe perioada de exploatare a vehiculelor cu informații despre serviciile post-vânzare de care aceștia pot beneficia, atât în perioada de garanție cât și postgaranție;
  • 2. Derulează activități complementare:
  • asigură suport pentru implementarea și derularea activităților de marketing pe plan local;
  • 3. Compliance
  • Respectă regulile și procedurile interne privind compliance, aprobări speciale pentru cazuri de MCP
  • Asigură transparența și imparțialitate în fiecare relație contractuală;
  • Informează șeful ierarhic asupra oricăror nereguli sesizate (conform normelor interne)
  • 4.Raportări asupra activității.
  • prezintă rapoarte săptamânale asupra activității sale către managerul direct, via CRM
  • orice alte rapoarte sau situații necesare.

Cunoștințe cerute:

Obligatorii:

  • Studii: Superioare, absolvite sau in curs de finalizare
  • Operare PC – MS Office, Excel, Outlook
  • Limbi străine – Engleză avansat
  • Permis de conducere Categoria B

De dorit:

  • Studii: Superioare cu profil tehnic sau economic
  • Limbi străine: Germană/Franceză/Italiană
  • Permis de conducere Categoria C, CE

Experienţa cerută:

De dorit:

  • Experiență de vânzări autovehicule comerciale
  • Experiență minim 1 an fie într-o poziție de vânzări, fie într-o poziție de back-office/suport pentru vânzări B2B

Competenţe cerute:

  • Atenție la detalii, caracter suportiv;
  • Adaptabilitate și capacitate de învățare;
  • Flexibil, deschis, doritor să învețe, creativ;
  • Capabil să lucreze în echipă, comunicativitate;
  • Dispus să călătorească în țară și străinătate
  • Abilități de negociere, facilitare, mediere
  • Etic